11 paź 2009

Mój rajski ogród

Wczoraj gościłam Ibiska, dzisiaj odwiedziłam Czarownicę, u której spotkałam się także z Oliwką.
Nic nie stworzyłam w czasie tych spotkań, ale dziewczyny pomogły mi się wygadać, zrelaksować trochę i dzięki nim nabrałam ochoty do stworzenia czegoś scrapowego.
Postanowiłam zmierzyć się z kolejnym zaległym tematem do Book of Me i wybrałam "W moim ogrodzie". A że ostatnio często myślami powracam do urokliwego miejsca odkrytego w wakacje, którym są Stawy Milickie, to wykorzystałam zdjęcie właśnie stamtąd.


Strona powstała z papierów i naklejek otrzymanych od Winkyli w ramach wymiany ścinkowej. Dodałam tylko do nich literki Webster's Pages oraz stemple Inkadinkado odbite tuszem Distress Rangera w kolorze Peeled Paint.

3 komentarze:

Luna77 pisze...

Świetna karta , zgrana kolorystycznie. Marzę o wypocznku w takich klimatach jakie są na tym zdjęciu :)

Dorota pisze...

Fajny scrap! Urokliwe miejsce i...tak niedaleko :)))

PS Kasiu! trzymam za Ciebie kciuki! :)

Lena Wz pisze...

Wiosna, wiosna, ach to Ty! Cudny scrap, pełen optymizmu :) Cieszę się, że jesteście razem :-)