31 paź 2009

Dzisiaj wielki dzień

Zgodnie z zapowiedzią dzisiaj, czyli ostatniego dnia października, odbyło się losowanie mojego candy.
Wybrałam tradycyjny sposób przygotowania losów:


Zatrudniłam siostrę w roli maszyny losującej:
Która wylosowała...


...jeden zwycięski los:


Szczęściarą okazała się Samara84 - gratuluję wygranej (adres znam, więc w nadchodzącym tygodniu wyglądaj listonosza). Pozostałym osobom dziękuję za udział w zabawie - dzięki Wam odkryłam miejsca w sieci, o których istnieniu nie miałam pojęcia, i dzięki temu ja również świetnie się bawiłam. :) :*

3 komentarze:

kalanchoe pisze...

Gratulacje, a kartki z poprzedniego postu boskie :)

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

ależ się cieszę :) jupi, pierwszy raz w życiu coś wygrałam; czekam niecierpliwie na listonosza :)

CARPENTER pisze...

Gratuluje wylosowanej pani ;)
rzeczywiscie fajna zabawa - mimo ze nie wygralam ;)
pozdrawiam ;)