18 paź 2009

Pospotkaniowo i próbnik

Wczoraj byłam na cudownym spotkaniu w Brzegu. Było kameralnie, przesympatycznie, smakowicie i bardzo klimatycznie. Ibisku, dziękuję za transport; Maugo, Luno i Eigh - dziękuję za gościnę. Fotorelację z tego magicznego spotkania umieściła na swoim blogu Maugo.

Dzisiaj natomiast odwiedziła mnie Dorotka, od której dostałam tę cudną różową pachnącą torebeczkę, którą pokazała ostatnio u siebie na blogu. Tak przy okazji to się okazało, że my to w zasadzie sąsiadki jesteśmy.

Żadne z tych spotkań nie było w sumie pracowite, nic konkretnego nie tworzyłyśmy, ale nasze rozmowy i ta życzliwość dziewczyn naładowały mnie pozytywnie i natchnęły do dalszej scrapowej działalności.

A tak, żeby post nie był taki pusty bez zdjęć, pochwalę się przy okazji "Próbnikiem", który skleciłam ze śmieciowych tekturek... żeby mieć w końcu w jednym miejscu próbki tuszów, farbek, stempli itp oraz efekty moich małych eksperymentów.


Okładka pomaziana farbką akrylową Making Memories (Deep Sea) zmieszaną z białą farbką marki Anita's, papiery nieznanej firmy (dostałam je od siostry), a literki firmy Basic Grey (Color me silly).

Na koniec bardzo miła informacja: u Tores słodkie candy. :D

4 komentarze:

Dorota pisze...

Kasiu! jeszcze raz dziękuję za przemiłe popołudnie! :) Pozdrowienia i buziaki!

Enthia pisze...

Jaki fajny próbnik. Ciekawy pomysł :)
Normalnie żałuję, ze nie wiedziałam o twoim blogu wcześniej.

Lena Wz pisze...

Okładka rewelacyjna :-) Pomysł świetny!!!
A spotkania zazdroszczę :-)

G-a pisze...

Fajny pomysł!