24 lip 2009

Dla Maugo

Ostatnio ciężko mi znaleźć chociaż chwilę na scrapowanie, a dużo rzeczy czeka na zrobienie.
Staram się przynajmniej w wymianach nie nawalać... i tak wysłałam w końcu kartę APS dla Maugo (którą już dawno zrobiłam, tylko myślałam, że może uda nam się spotkać) oraz jej wędrujący album z siódmej edycji, który dopiero teraz do mnie dotarł.


Kartę do Albumu Polskich Skraperek wykonałam na jednym z wrocławskich spotkań scrapowych. Wykorzystałam do jej zrobienia papiery z serii Ambrosia BG (tło to też BG, ale nie pamiętam z jakiej serii) oraz kawałek zdobycznej tasiemki i naklejany napis od Żabci.


Wpis do albumu, którego temat brzmi "Kubek, filiżanka czy herbaty szklanka..." też wykonany jest z papierów Ambrosia BG.

2 komentarze:

Paula pisze...

super! :)

zdjęcie z jęzorem ;DD no ciekawe :DD

I zła kobieta z Ciebie :P ... Zrobiłaś mi ochotę na taką pyszną, gorącą czekoladę... :)

Lena Wz pisze...

Ach! Ten scrap widziałam jest CUDNY!!! A wpis też fajny! Kochasz tą Ambrozję i śliczności Ci z niej wychodzą! Buziole :-)