7 lis 2012

Powarsztatowe albumiki

Mam dla Was jeszcze kilka zdjęć związanych z warsztatem poprowadzonym przeze mnie podczas II Dolnośląskich Jesiennych Warsztatów Scrapowych... po pierwsze mój zestaw startowy (jakoś tak bardzo polubiłam to zdjęcie):


Po drugie albumik, który był wzorem do pokazania na warsztacie:





I jeszcze albumik, który zaczęłam na moim warsztacie, a dokończyłam w niedzielę podczas wspólnego scrapowania na głównej sali:





Więcej zdjęć ze środków znajdziecie na blogu Rapakivi - sponsora papierów na mój warsztat. Dla przypomnienia drugim sponsorem był sklep dekoracyjnatasma.pl (mam nadzieję, że pojawi się u nich krótka relacja ze zdjęciami prac uczestników warsztatu ;).

4 komentarze:

jolutka123 pisze...

Ale energetyczne prace, bardzo podoba mi się konsekwentność w doborze papierów, taśma rewelacyjnie wygląda:))

Edi pisze...

Prace takie jak lubię! A zestaw startowy ekstra! Moją relację zacznę już dziś:-)

Songaja pisze...

Piękny albumik. Szkoda, że nie uczestniczyłam w Twoim warsztacie, na pewno było wspaniale.
Trochę boję się albumów. Zaczęłam jeden i nigdy go nie skończyłam.

Zuza G pisze...

Śliczny, "rozgrzewający" albumik :)