18 lis 2012

Lord of the board

Oprócz przedstawionego wczoraj scrapa udało mi się zrobić wczoraj jeszcze jeden LO's. Tym razem przygotowałam go na wyzwanie kolorystyczne firmy 13arts (podmieniłam zdjęcie na robione w innym świetle, ale nadal nie do końca jestem zadowolona - brakuje mi słońca...). Te mroźne kolory skojarzyły mi się z zimowym szaleństwem mojego męża:


Dodatkowo wsparłam się mapką#5 z bloga Scrapuj.pl. A tytuł to wynik słuchanej ostatnio płyty Guano Apes... tylko mi się "of" niechcący zmieniło w "on".

11 komentarzy:

Edi pisze...

Mam nadzieję,że latem będą warsztaty z Tobą z LO w roli głównej, z chęcią bym poszła! Bossski scrap!

jolutka123 pisze...

Świetny scrap, świetne warstwy:))

Aida Domisiewicz pisze...

Fantastyczny scrap! Idealnie wkomponowałaś tematykę i dodatki! Brawo! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13 arts i scrapuj.pl :)

Boei pisze...

Cudowna praca! Świetne zdjęcie i ciekawe dodatki:)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Świetny scrap :)
Tytuł genialny - w końcu ten utwór urósł przez lata to rangi hymnu snowbordzistów :D

Unknown pisze...

Piękny zimowy scrap. Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts.

Bellaidea pisze...

Ciekawe podejście do mroźnego tematu, szkoda że kolory nie wyszły Ci tak jak chciałaś ale przy lepszej pogodzie zawsze możesz zamienić zdjecie na blogu, pozdrawiam serdecznie i dziekuje za zabawe z 13 arts.

Matilde pisze...

Świetny, zimowy scrap! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts :)

Anna Zaprzelska pisze...

Bardzo mroźny scrap:-)

elpimpi pisze...

Świetny! Tak, mi też brakuje słonka!...

Lakuna pisze...

Rewelacyjna, mroźna praca.
Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts. Lakuna.