8 sie 2009

Po spotkaniu

Dzisiaj odbyło się kolejne spotkanie dolnośląskich scraperek, na które przybyły: Agnieszka-Czarownica, Kasia-Oliwka, Jola-Matka siedząca z tyłu oraz Lena.
Miałyśmy oscrapowywać zdjęcia z poprzednich spotkań, ale jakoś tak się zagadałyśmy i weny nie było.... więc wybrałyśmy dla każdej po jednym zdjęciu z zadaniem oscrapowania go na kolejne spotkanie.
Za to pogadałyśmy trochę, dzieląc się swoją wiedzą i pomysłami, których dziewczynom nie brakuje. Może z czasem jakoś zaowocują. Póki co Lena pokazała nam jak w scrapach można wykorzystać kredę - efekty naprawdę zadziwiające.
Obejrzałyśmy też swoje prace, powymieniałyśmy się przydasiami, objadłyśmy się sernikiem i zadziwiłyśmy panią kelnerkę.
Zdjęcia ze spotkania wyszły mi słabiutkie, bo miałam ze sobą tylko "małpkę" Fuji, która średnio sobie radzi w pomieszczeniach, więc tym razem nie zamieszczam fotek.


Dziewczyny zwróciły mi uwagę na to, że są jakieś problemy z wystawianiem komentarzy na moim blogu. Na razie pozmieniałam coś w ustawieniach, a jak to nie pomoże to po prostu zmienię szablon na bloggerowy.

2 komentarze:

Lena Wz pisze...

Taaak, spotkanie było świetne! Inspirujące!!!
Serniczek pychotka...
Zdjęcia można obejrzeć u mnie, też słabiutkie, ale zawsze coś ;-)

Lena Wz pisze...

Łooołłł Kasiu, w sekundę wyświetlił się komentarz. Jesteś Wielka! Buziole :-)