9 paź 2012

Wrześniowe poskramianie strachów

Wrześniowy scrap do Mojego Roku (według wytycznych Kwiatu Dolnośląskiego) powstał ze zdjęciami zrobionymi podczas kajakowej wyprawy, na którą mąż mnie namawiał chyba od kilku lat, ale dopiero teraz udało mi się przełamać swój lęk przed "dziką" wodą:


Zamieszczony cytat, to rozmowa z FaceBooka, która odbyła się pod zdjęciami kajakowymi.
Wszystkie papiery, łącznie z czarną bazą, pochodzą ze sklepu Rapakivi. Przełamałam jeszcze jedną barierę: po raz pierwszy stworzyłam scrapa na czarnej bazie.

4 komentarze:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Świetny scrap - bardzo mi się podoba pomysł z cytatem z FB :)

Anek73 pisze...

Super :) Fajnie się to czarne tło prezentuje:)

http://anek73.blox.pl

Karmeleiro pisze...

oo, jej, świetna jest!

Dorota pisze...

Nigdy nie robiłam scrapa na czarnym tle, a trzeba przyznać, że daje świetny efekt.
Jak zawsze rewelacyjny scrap!