31 lip 2010

Czysto i prosto

Zamiast zmniejszać zaległości, to je powiększam... chociaż ostatnio i tak bardzo mało tworzę, bo na razie nowa praca jest dla mnie dosyć męcząca.
Żeby nie było, że całkiem zapomniałam o swoim blogu i jego czytelnikach, postanowiłam wrzucić zdjęcie scrapa, który powstał na wyzwanie Scrapujących Polek na pracę Clean & Simple z banerkiem z chorągiewek (to wyzwanie dawno się skończyło, ale zachęcam do brania udziału w aktualnych):


Bazę stanowi karton firmy We R Memmory Keepers. Poza tym użyłam ścinków papierów ILSowych oraz serii Radość Lata Latarni Morskiej (ze scrap.com.pl).

5 komentarzy:

shiraja pisze...

fajny, prosty scrapik. Chorągiewki super. Pozdrawiam :)

Lily pisze...

Ja też się napaliłam na te wyzwanie ale nie zdążyłam;-)) Świetny scrap;-)
Pozdrawiam;-)

Miko pisze...

Ładny, spokojny scrap :).Podoba mi się.

Anonimowy pisze...

Genial post and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.

Anonimowy pisze...

I would like to exchange links with your site katrinowescrapy.blogspot.com
Is this possible?