13 cze 2010

Powoli nadrabiam zaległości...


Ostatni tydzień poświęciłam na robienie albumu na zamówienie koleżanki, przez co nie miałam czasu, żeby tu zaglądać, ani nawet na dokończenie kolażowego wyzwania... ale powoli odkopuję się z zaległości.
Zanim obrobię zdjęcia wspomnianego albumu oraz zrobię nowe prace scrapowe, pokazuję starego layouta zrobionego na mapkowe wyzwanie Scrapujących Polek (Scrap#54), będącego kolejną stroną do albumu z 2008 roku (tytuł to nazwa knajpy, w której świętowaliśmy):


Użyłam papierów ILSu z serii Oblicza Barw, Soczyste Lato i Homo Scrapiens. Kółeczka zostały wycięte dziurkaczami z papieru wizytówkowego potraktowanego przeze mnie dabberem Rangera oraz stemplem Primy. Literki to naklejki Collage Press. Do tego dołożyłam kaboszona i kropki akrylowe.

3 komentarze:

shiraja pisze...

uwielbiam połączenie zieleni z pomarańczem ;) . Świetny scrap

fussia pisze...

Kolejny fajny i słoneczny scrap :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetny scrap!!!
Bardzo fajna kompozycja i kolory... pasują do Ciebie :D
:***