8 lut 2010

Nowy projekt

Już jest! Nasz dolnośląski blog craftowy, czyli moje najnowsze dziecko.
Wszystkie scraperki oraz osoby zajmujące się rękodziełem, zamieszkujące Dolny Śląsk zapraszam do współtworzenia tego naszego małego kąta w Internecie.
NASZ KWIAT DOLNOŚLĄSKI
A pozostałe osoby zapraszam do zaglądania, podziwiania, wyrażania swojej opinii oraz od czasu do czasu do włączenia się do wspólnej zabawy.

Żeby tak łyso bez zdjęcia nie było... to pochwalę się pięknym kwiczołem, którego mój Damian upolował fotograficznie na naszym podwórku:


3 komentarze:

jolutka123 pisze...

Byłam, widziałam i pięknnie jest, gratuluję pomysłu!!!!

Lena Wz pisze...

Kasiu, jesteś Wielka!!! Dziękuję :-D
Też miałam problem z łysym postem, więc podkradłam zdjęcie Czarownicy z bloga. Będę myslec nad banerkiem :-)

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

zapraszam do Mojego Zacisza po odbiór wyróżnień