27 cze 2014

Mały robaczek

Dzisiaj na blogu Rapakivi wystartowało kolejne Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe... tym razem należy zrobić kontrastową pracę (ale nie czarno-białą). Ja wybrałam kolory z najnowszej kolekcji Rapakivi - Lacy Sunset, czyli fioletowy i żółty:


Jak zwykle więcej szczegółów, a także dodatkowe przykładowe prace innych członkiń DT, znajdziecie na firmowym blogu Rapakivi. Zapraszamy do wspólnej zabawy!

A przy okazji chciałam się pochwalić przepięknymi karteczkami, które dostałam od dziewczyn z DT Rapakivi z okazji narodzin mojego małego robaczka:


Dziewczyny, jeszcze raz bardzo dziękuję!

4 komentarze:

sajciastyczna pisze...

zobaczyłam tego scrapa na stronie rapakivi i od razu ujął mnie kolorami i delikatnością, jest niesamowity i GRATULACJE!

Unknown pisze...

Scrap jest stonowany i elegancki, naprawdę czasami mniej znaczy więcej:) Super!

Dorota pisze...

Śliczny scrap :)

mru pisze...

wspaniały :) podziwiam, że masz czas na klejenie przy tym maleństwie :D