12 wrz 2010

Błyskawiczny album modelkowy


Nie miałam pomysłu na prezent dla koleżanki... ale przypomniałam sobie, że już dawno wywołałam zdjęcia z jej udziałem, które mój luby zrobił na początku swojej fotograficznej kariery... i tak w jeden wieczór powstał albumik ze zdjęciami, do których pozowała.


Album powstał na bazie ze Scrapińca. Do jego zrobienia wykorzystałam cardstock firmy We R Memory Keepers, który przyozdobiłam stempelkami Autumn Leaves (botanical stamps) oraz stempelkami Heydy z Empiku (tuszami Archival Rangera). Wykończyłam całość cienkopisami oraz dodałam na okładkę napis z literek thickers American Crafts.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

qapvpmdbbpvzlxrvwqwz, justin bieber baby lyrics, ufzmajb.

noomiy pisze...

Genialny jest! :) Twój musi być świetnym fotografem! :)