28 kwi 2009

Moje pierwsze wyróżnienie

Właśnie odkryłam, że dostałam wyróżnienie od Luny. Dziękuję.


To moje pierwsze wyróżnienie i początkowo nie wiedziałam za bardzo co z nim zrobić.
Zadanie utrudniła mi Luna wyróżniając kilka osób, które pierwsze mi przyszły do głowy, a przecież nie będę za nią powtarzać. ;)
Nie wiedziałam też czy mogę wyróżnić blogi, które już otrzymały taką nagrodę.
W końcu zdecydowałam się wybrać moje ulubione 8 blogów (bez dublowania się z Luną).
Wiem, że niektóre z tych osób już otrzymały takie wyróżnienie, ale coraz trudniej znaleźć niewyróżnione... przepraszam za dublowanie.
Wybrane przeze mnie blogi, to:

6 komentarzy:

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Kasiu dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo miło :* Zwłaszcza, że od Ciebie :)

gulka pisze...

Katrinko dzięki wielkie :* jest mi bardzo miło :))

rudlis pisze...

Gratuluję wyróżnienia i bardzo dziękuję również :*

timboctou pisze...

to dla mnie zaszczyt, dziękuję :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

OJEJ!!! BARDZO DZIĘKUJĘ!!!!

Abrakadabra pisze...

Bardzo dziękuję za wyróznienie!!!! Buziaki Ci ślę!