3 cze 2010

Słonecznie urodzinowo

Obiecałam sobie, że od momentu pozbierania na jednym z wrocławskich spotkań dat urodzin od dolnośląskich scraperek będę każdą obdarowywać w dniu jej jubileuszu...
I właśnie dlatego niedawno wywędrował ode mnie kolejny urodzinowy zestawik - tym razem do Calisty:


Składa się on z notesu:


Zakładki:


I prostej karteczki:


Całość wykonana z papierów Papermani Capsule Collection Sunshine, które dostałam od Stefci, oraz motylków Basic Greya z mojej ulubionej kolekcji Ambrosia. Kolory najlepiej oddaje chyba zbiorowe zdjęcie albo to z kartką - ciężko się robi foty przy takiej beznadziejnej pogodzie.

4 komentarze:

shiraja pisze...

piękny, radosny i taki bardzo już wakacyjny. Chociaż u ciebie kolorowo, bo za oknem szaro i ponuro .

Ki pisze...

bardzo ładny, kusi mnie, żeby zrobić coś podobnego- choć obawiam się, że tak ładnie mi nie wyjdzie:)

milqin pisze...

Fantastyczne! Miło patrzyć na zestaw w taką pogodę :)

jolutka123 pisze...

Radosny zestaw, też uwielbiam Ambrosię,zwłaszcza motylki:)