10 mar 2010

Jesiennie

Kolejny wpis do albumu wędrującego z XVII edycji, tym razem do jesiennego albumu Songaji. Miało być z wierszem lub piosenką... przypomniał mi się wierszyk z podstawówki pasujący do tematu i wyszło tak:


Baza z papierów Basic Greya Marrakech, poza tym papier ILSu z serii Oblicza Barw, a także papier Fancy Pants z serii About a boy i kilka papierów Abstract Dovecrafta. I tyle! Znowu wyszedł scrap z samych papierów. Aaaaa... zapomniałabym dodać, że jabłuszka wycięła mi Czarownica swoją magiczną maszynką, a ja je tylko okleiłam.

Na koniec przewspaniałe słodkości na pierwszą rocznicę istnienia Art-Piaskownicy:


4 komentarze:

Lily pisze...

Fajne:-) podoba mi się:-)))

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetny jesienny wpis!!!
:*

timboctou pisze...

hi :) proszę o Twój adres e-mail bo nie mogę go znaleźć na blogu, ściskam, timboctou

shiraja pisze...

świetny wpis. Jabłuszka są niesamowite. To dziurkacz, czy sama wycinałaś?