17 mar 2010

Bezsenność

Kolejna strona do albumu z 2008 roku powstała na bazie ILSowej mapki (zapomniałam tylko, że miałam zrobić ją z papierów ILSu, bo nawinęły mi się pod rękę papiery Basic Greya):


Jednocześnie wzięłam pod uwagę wytyczne forumowego scraplotka:
- minimum 2 stemple
- tag
- wymagane użycie dziurkacza (ozdobny/zwykły, jak kto chce) tzn. wyciętego elementu
- jakieś słowo w innym języku niż polski
- zszywacz.


Trochę mi się światł odbiło od epoksydowych naklejek i nie wiem czy widać, że tworzą napis "in the city" (nawiązanie do serialu "Sex in the City"). Tytuł scrapa wziął się od nazwy klubu, z którego pochodzą fotki - wyjaśnienie znajduje się na ukrytym tagu wraz z krótką notką o tym wypadzie na miasto.

Oprócz wspomnianych już papierów Basic Greya (mieszanki z różnych kolekcji) wykorzystałam także okrągłe dziurkacze Dalprintu, stempelki Inkadinkado, epoksydowe naklejki nieznanej firmy, literki Webster's Pages oraz element wycięty przez Czarownicę jedną z magicznych maszynek (potuszowany przeze mnie Archivalem Rangera w kolorze Sepia).

1 komentarz:

Lena Wz pisze...

Wyszedł świetny! A przy doborze papierów się uśmiałam... przecież one Cię kochają! :*