14 paź 2009

Jestem kobietą (?)

Kolejna karta do BOMu powstała na temat "Jestem kobietą" - u mnie ze znakiem zapytania, bo na co dzień jakoś tak słabo podkreślam swoją kobiecość. Prosty scrap z prostym przesłaniem.


Zdjęcie lekko poszarzałe, bo i pogoda taka właśnie - szaruga za oknem.
Jako bazę wykorzystałam papier z ILSu z serii Soczyste Lato. Pozostałe papiery dostałam od siostry w zestawie z kopertami, ale nie wiem jakiej są firmy. Literki wycięłam z programu telewizyjnego. Z narzędzi wystarczył dziurkach kółko Dalprintu, dziurkacz brzegowy z serowymi dziurami EK Succes oraz czarny cienkopis z Auchana.

4 komentarze:

Luna77 pisze...

Oczywiście, że jesteś! Dusza iście kobieca :). Fajny scrap :)

Lena Wz pisze...

Zgadzam się z Luną - jesteś kobietą, bo jesteś tego wszystkiego świadoma :-)
Nie chodzi, by być choinką ;-)
Piękny scrap!
Buziole :-D

Dorota pisze...

Rewelacja! Masz dryg do scrapów ;) i masz piękny kobiecy uśmiech...taki z dołeczkami w policzkach :))))

OLIWKA pisze...

mieszka w Tobie swiadoma kobieta, która coraz częściej otwiera okna i "prawdziwie" wygląda nieśmiało na świat.
kasiu scrapki dodają Ci wiecej śmiałości - idealna forma wyrazu, tak krok po kroczku :):):)