27 sie 2013

Twórczy Koniec Lata

W sobotę spędziłam fantastyczny dzień w przesympatycznym gronie wrocławskich i okolicznych scraperek podczas Twórczego Końca Lata - dziękuję wszystkim za wspólnie spędzony czas!



Podczas spotkania miałam okazję poprowadzić mały pokaz (zdjęcie podkradłam Krulikowi):


A także stworzyć dwa scrapy. Jeden z nich powstał do mapki zaproponowanej przez GoScrap (i z ich papierów):


Dorzuciłam jeszcze tekturki zakupione na stoisku TricksArt oraz półperełki z Rapakivi. A w domu dodałam odrobinę papierowych taśm.
Drugi pokażę jak mi Krulik przypomni do czyjej mapki jest zrobiony...
A relację z sobotniego spotkania znajdziecie na blogu Kwiatu Dolnośląskiego - TUTAJ!

1 komentarz:

Magda Wisiorek pisze...

Twórcze spotkania - to jest to! Świetne LO.
Dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda DT GOscrap