9 mar 2013

Skrzydlate karty

Miałam niebywałą przyjemność uczestniczyć w rewelacyjnej wymiance zorganizowanej praz Boei, w której wzięły udział: Boei, Matilde, OriBella, Chimera, Peninia, Jola_Zola, Novinka, Brises, Aka i ja. Tematem przewodnim były SKRZYDŁA - prace dziewczyn możecie oglądać tutaj (jak mi się uda złapać odpowiednie światło, to może jeszcze pokażę te karty, które do mnie dotarły).
Jakoś tak nie potrafię robić identycznych prac w większej ilości, dlatego postanowiłam każdą kartę zrobić zupełnie inną i przy okazji pobawić się trochę mediowaniem - oto efekty:












Wiem, że poziom kart jest zróżnicowany, nie wszystkie wyszły mi tak jak chciałam, ale starałam się we wszystkie włożyć trochę serca i świetnie się bawiłam przy ich tworzeniu. Polecam takie akcje!

8 komentarzy:

mru pisze...

przepiękne :) podoba mi się ta różnorodność :)

coco.nut pisze...

wszystkie są świetne i żadnej bym na twoim miejscu nie oddała!!! ale gdybym musiała wybierać, to ta z gąsienicą najbardziej do mnie przemawia ;)

Chimera pisze...

Też uważam, że wszystkie świetne, każda ma coś w sobie, w każdej coś mi się podoba. Ciekawa jestem, która trafiła do mnie :)

Aka pisze...

Mmmmm moja pierwsza :) Śliczna, świetny styl stworzyłaś, jakby ze starożytnych Chin do mnie przyfrunęła! Dziękuję!

jolutka123 pisze...

Wszystkie mi się bardzo podobają, ale jakbym miała wybierać to z Twoimi zdjęciami są super!!!

Boei pisze...

Przepiękne są i z bardzo ciekawymi tekstami! Każda inspiruje:) Dziękuję za udział w wymianie, pozdrawiam serdecznie:)))

OriBella pisze...

Dziękuję za jedną z nich:) A widzę, że dla każdej z nas inną przygotowałaś:)

taja.85 pisze...

Rzeczywiście wygląda na to, że świetnie się bawiłaś. Przede wszystkim doceniam pomysł na tematy i teksty na tych ATC.