10 lip 2012

Pozlotowo

II Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe niestety już się zakończyły. Było naprawdę bardzo energetycznie, radośnie, pozytywnie! Dziękuję wszystkim przybyłym za stworzenie tak niesamowitej atmosfery!

Podczas tej niezwykłej imprezy miałam okazję poprowadzić dwa warsztaty. Pierwszym był piątkowy kurs na recyklingowy pamiętnik z wakacji (w naszym przypadku na pamiętnik z Wrocławia):





Kilka powyższych zdjęć mam dzięki uprzejmości Anek73. Swój warsztatowy pamiętnik pokażę Wam za jakiś czas przy okazji recyklingowej inspiracji na Kwiecie Dolnośląskim. 

Drugim warsztatem, jaki prowadziłam, był kurs na notes z przekładkami, na który papiery zasponsorowała firma Rapakivi:





Na IIDLWC miałam okazję gościć Ivy z Rapakivi, która wystawiała się ze swoim sklepikiem podczas "sklepowiska":



Poprowadziłam także pokaz z zastosowania tuszów distress, ale nie mam żadnej fotki z tego pokazu, podobnie jak ze stania na bramce i zbierania prac konkursowych. ;P

W niedzielę w końcu mogłam na spokojnie posiedzieć z przyjezdnymi dziewczynami, żeby wspólnie pogadać i poscrapować (albumik, który wtedy powstał już niebawem Wam pokażę):



Więcej zdjęć znajdziecie między innymi na blogu Kwiatu Dolnośląskiego.
Już nie mogę się doczekać kolejnej wrocławskiej imprezy pod znakiem Craftowych Warsztatów!

2 komentarze:

Anek73 pisze...

Warsztaty były wspaniałe! Cały zlot zresztą też! Do zobaczenia na kolejnym! :)

http://anek73.blox.pl

Anna - Krulik pisze...

Świetne relacja! i dzięki za wszystko!