1 gru 2011

Grudzień - Dzień 1

Dziewczyny z bloga Journal Your December skusiły mnie na założenie swojego grudniownika. Jednakże wiedząc, że grudzień jest dla mnie miesiącem wzmożonej pracy w robocie, postawiłam na mały format (B7) i prostą formę:


Temat zadany przez dziewczyny na pierwszy dzień grudnia brzmi "Make the world a better place & tell us how YOU do it". Ze mną jest niestety tak, że często za bardzo skupiam się na swoich sprawach, zapominając trochę o innych ludziach, ale za to staram się być w miarę życzliwa... i wydaje mi się, że czasem by poprawić czyjś świat, by wywołać uśmiech na jego twarzy, wystarczy właśnie odrobina zwykłej życzliwości:


Lewa strona, to wewnętrzna część okładki, czyli mini kalendarzyk grudniowy. Na każdy dzień mam przeznaczoną jedną ponumerowaną i obramowaną stronę.

3 komentarze:

Mira pisze...

Kasiu! Fantastycznie, że się podjęłaś rozmyślań! Jestes pierwsza i napawasz mnie optymizmem! Dokładnie takiej życzliwości potrzeba na świecie! Trzymaj się tego! Buźka!

almadr pisze...

zgadzam się w zupełności ;-)
przesyłam uśmiech ;-)i uściski
a.

Tusia Lech pisze...

Zgadzam się w zupełności - zwykła życzliwość to bardzo wiele :*