16 lis 2010

Sweetaśnie ;)


Znowu milczę, znowu mam zaległości... chyba dopadła mnie jakaś jesienna depreszka, bo ciężko mi się zabrać za cokolwiek...

...najwyższa pora na opublikowanie zaległego albumiku dziecięcego, który zrobiłam dla kolegi podkradając mu zdjęcia z naszej klasy... i który był zrobiony na kopertowe wyzwanie altered art Scrapujących Polek oraz mocno zainspirowany Czarownicy kursikiem przeprowadzonym na jednym z wrocławskich spotkań Kwiatu Dolnośląskiego.


Albumik powstał na bazie kopert, które utworzyły kieszonki na karteczki, na których rodzice mogą wpisać swoje komentarze.





Tak prezentują się pozostałe strony:





Ostatnio bardzo polubiłam dziecięce klimaty... chyba coraz silniej budzi się we mnie instynkt macierzyński. ;)

3 komentarze:

Anna - Krulik pisze...

A wiesz, że oglądając ten albumik dokładnie o tym pomyślałam :) o czym piszesz w ostatnim zdaniu :D

Domka pisze...

Albumik jest naprawdę słodki. :)

Lily pisze...

Świetny album;-))) bardzo podoba mi się słodki napis na okładce - kolory i kształty fontów;-)
Co do ostatniego zdania...na każdego przyjdzie czas;-)Buziaki;-)