10 maj 2010

Zdjęcie z lamusa

Zostałam zaproszona przez Kalanchoe do wzięcia udziału w zabawie "10 zdjęcie", która polega tym, że "trzeba odnaleźć najstarszy katalog ze zdjęciami na swoim komputerze, odliczyć 10 kolejne zdjęcie i coś o nim opowiedzieć".

Najstarszy katalog ze zdjęciami na moim komputerze zawiera skany starych fotek, które przygotowywałam zakładając konto na Naszej Klasie... A dziesiąte zdjęcie w tym folderze wygląda tak:


Jestem na nim ubrana w jakieś kawałki kolorowych tkanin, które zamotała na mnie kuzynka podczas naszej zabawy w mini sesję zdjęciową. ;) :D

Trudno wybrać tylko trzy osoby do dalszej zabawy... Wybieram: Milqin, Plakatówkę i Czarownicę.

5 komentarzy:

milqin pisze...

Zdjęcie świetne :D
Też miałam takie przebłyski ubierania się w kawałki tkanin :D
W pierwszym momencie przeraziłam się tego wyzwania, ale teraz idę szukać. Wszak mój dysk przeszedł upadek i wcale nie ma aż tak starych zdjęć, żeby były "niedopokazywania" ;)

Dorota pisze...

O rany Kasiu! czadowe zdjęcie :)))

kalanchoe pisze...

Jak nie Ty, miłego dnia :D

plakatowka pisze...

Hehe, poszukam coś u siebie. Ale aż tak starych zdjęć nie mam :)

Anonimowy pisze...

taka rozneglizowana ?? az mi sie zimno zrobilo hahahahah