18 kwi 2010

Coś o mnie

Nadrabiania zaległości ciąg dalszy... Tym razem chcę Wam pokazać marcowe wpisy do Book of Me.

Pierwszy związany z tematem "Zmiany", będący moją próbą oswojenia się z faktem, że w życiu ciągle coś się zmienia, nawet jeżeli tego nie lubimy:


Baza to papier Provo Craft Texture Ocean Storm; pozostałe papiery: Heidi Grace Shimmer Flocked Paper - Baby/Clouds oraz Marrakech Basic Greya; słoneczko to chipboard firmy Fancy Pants, tasiemka zdobyczna od Ibiska, a zawieszkę dostałam od Kalanchoe.

Druga karta powstała na temat "Moje ulubione danie". Jakoś tak skojarzyły mi się z tym owoce zbierane prosto z krzaka lub drzewa, których to mi obecnie brakuje. Hasło najprawdopodobniej gdzieś kiedyś widziałam na czyimś blogu, ale konkretnie inspiracji nie pamiętam.


Praca w całości z papierów ILSu z serii Owocówki oraz Piknik Party. Literki sama wyrysowałam i wycięłam.

2 komentarze:

CAFFEINA pisze...

pierwsze ma w sobie życiową mądrość :)
a drugie - świetnie zaadaptowałaś picnika :) a literki.. podziwiam :) ja bym nie miała tyle cierpliwości ;)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczne wpisy!!!
Owocowy... baaaardzo smakowity ;)
:)