23 sie 2009

Mój zwierzęcy przyjaciel

Kolejny raz nadrabiam zaległości związane z zabawą Book of Me. Tym razem postanowiłam zrobić stronę na bieżący temat, którym jest "Mój zwierzęcy przyjaciel".
Na moje ukochane zwierzątka niestety jestem uczulona, więc nie posiadam swojego. Dlatego postanowiłam wykorzystać zdjęcie kotki Chihiro, która mieszkała u mojej mamy i niedawno odeszła do kociego nieba, oraz uproszczony cytat z książki Terrego Pratchetta, który w pełnej okazałości brzmi tak:

"- Chciałem powiedzieć (...) że na tym świecie jest chyba coś, dla czego warto żyć.
Śmierć zastanowił się przez chwilę.
KOTY, stwierdził w końcu. KOTY SĄ MIŁE."

Fotka nie oddaje w pełni rzeczywistych kolorów. Papier bazowy to Peanut Butter Basic Graya z serii Bittersweet, pozostałe papiery pochodzą z serii Ibiska Chocomint zaprojektowanej dla I Lowe Scrap. Napis i kółka wycięte z tektury o fakturze słonia zakupionej kiedyś na forum. Całość lekko stuningowana tuszami Distress Rangera w kolorach Scattered Straw, Tea Dye oraz Brushed Corduroy. Potuszowana jest także kartka ze starego terminarza, na której zapisany został tekst. Kotki wycięte dziurkaczami Dalprinta. Strona w formacie 21x28 cm.

Zapomniałabym dodać, że inspiracją kompozycyjną była ta mapka ze strony PageMaps:



4 komentarze:

Hogata pisze...

O tak, koty są miłe :) Bardzo ładna kocia praca :)

Lena Wz pisze...

Śliczny scrap, kolory cudnie dobrane, superaście wyszły koty w kółkach!!! Buziole :-)

Luna77 pisze...

Śliczny scrap! Fajnie użyłaś tych wykrojników z kotkami :)

Christine pisze...

Beautiful!!!